2018年4月1日 星期日

八月花@九龍塘 - 喜宴齋

八月花

地址 : 九龍塘達之路80號又一城G層25號舖
電話 : 2333 0222
消費 : - (人情包咗)
純個人評價 : marginally good



? visit
mar 30, 2018 (fri)............舊同事嫁女請我去飲..............佢知我轉咗食齋...............所以特意為我安排齋菜..............我喺第1次食banquet嘅tailor made齋 :

1) 全晚齋菜
-佢無我想像中咁老派/傳統............仲有西式嘅焦糖燉蛋甜品............份量又多.............個羮我只飲到1/2............去到個炒飯我已食唔晒
-好彩中場有片睇,影吓相..........停咗唔上菜..........否則實食唔落
-味道整體都可以


後記
1) 祝1對新人100年好合............甘苦與共~~~
2) 好多謝舊同事細心安排齋菜比我…………我自己都唔記得咗
3) 其他人食嘅嘢.............我最想食炸蟹鉗............喺舊同事鼓勵下...........我破戒食咗..........hahaha.........不過d蝦膠打得實咗d

4) 我差唔多臨開席先嚟到............我喺入口嘅reception枱報上名來之後............對方即刻知道我喺食齋嗰個guest...........話我知坐邊張枱............仲話等咗我好耐

食咗幾道菜之後...........酒家嘅operation in charge特意走埋嚟...........仲叫得出我個名..........問我d齋啱唔啱食..........有點受竉若驚..........但又好窩心~~~

話事話.............今餐除咗個燉蛋甜品(唔似用奶,同平時嘅creme brulee texture有d唔同)同我自己忍唔到唔食嘅蟹鉗之外...........全部都喺vegan

沒有留言:

張貼留言