2018年4月2日 星期一

2DP@尖沙咀 - 新派素


地址 : 尖沙咀厚福街12至12號A藍馬商業大廈地下
電話 : 3705 9590
消費 : hk$150/head
純個人評價 : fair與good之間



apr 1, 2018 (sun).............去做正經嘢之前嚟食dinner............叫咗 :

1) 香辣咖喱海鮮意粉 (hk$76+15)
-轉有機純素意大利粉+hk$15
-話喺招牌推介
-因為我唔鍾意食素肉 (所以我通常揀無嘜素肉或者叫食肆走咗佢).............所以要求比少d素肉海鮮
-唔記得同佢講意粉要煮硬d.................好彩佢仲有微彈..........唔喺港式意粉
-上枱見到份量咁少嘅?............因為已肚餓...............唔好理,食咗先
-佢嘅蔬菜有南瓜,西蘭花,zucchini,紅蘿蔔..................topped with little frisee
-個咖喱sauce好香濃, thick............但鹹味over咗..............可能佢個咖喱膽喺現成貨............所以要呢個香濃度就改唔到個鹹度
-除咗鹹度之外...............整體其實都不錯
-話說食完兜咁細嘅意粉後..............我要再叫嘢食............未飽
-但攞完menu揀了又揀下.............飽嘅意識開始嚟.............所以我無叫小食 (睇價$$$$份量應該唔細)............所以我維持原本想叫嘅甜品算了

2) 鐵觀音gelato (hk$42)
-我拉咗女店員來問.............邊隻雪糕嘅茶味出d..........我擔心另1隻普洱朱古力嘅朱古力味會蓋過茶味.............佢話咁就鐵觀音.............因只喺得純茶
-我揀咗杯上.............另可以要waffle cone上
-又幾有茶味喎..........起碼無比奶味蓋過............唯有少少挑剔...............內有好輕微嘅薄冰片,但唔喺有冰感............所以都無損美味度


後記
1) 店內環境

2) 我見好多客都喺食佢嘅hamburger............睇menu............會有1片炸雲吞皮..............不過嗰日我唔食炸嘢

沒有留言:

張貼留言