2017年5月31日 星期三

阿元來了@西營盤 - 準備好排隊未?


地址 : 西營盤第三街73號地舖
電話 : 3579 2460
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



2 visits
之前經過...........實見到條人龍 (好早都已經有).............mar 15 (wed) & apr 1 (sat), 2017.............2次dinner.............共叫咗 :

1) 台灣香腸 (hk$25)
-佢唔喺我諗住黑橋牌嗰種香腸............肉色淺d...........味道自然d............無黑橋牌唔濃同甜
-伴以蒜片同食
-ok la

2) 刈包 (hk$30)
-呢個喺名物
-唔大個
-軟熟嘅包皮 (質地似食蜜汁火肪嗰隻)...........好暖熱
-中間嘅餡料爆到瀉晒出嚟............有芫茜,芹菜,鹹菜,花生碎醬............仲有邪惡嘅代表 - 肥藤藤5花腩.........調味入味,肉鬆,肥膏軟滑,溶於口中............話唔肥就呃你啦...........不過好間唔中放縱自己...........ok la

3) 茉香奶茶 (hk$20)
-好淡嘅奶茶味又"希".............或者台式飲品就喺咁

4) 淡水魚丸湯 (hk$20)
-湯底好有麻油香..........都少油............夠味...........又無過鹹
-不過魚丸就厚身嘅左少.........有生菜絲嘅湯底好味過粒魚丸..........ok la

5) 魯肉飯 (hk$29)
-size唔大碗,都喺名物
-粒粒嘅魯肉,其實幾似將個刈包入面嗰塊5花腩碎上...........只喺呢個跟飯...........無個包嘅材料咁豐富

6) 9份芋圓 (hk$30)
-要再試埋佢個芋圓............其實我已見人寫過麻麻.........但我都喺要親自試1吓..........唔試唔舒服
-佢嘅芋圓只喺微煙韌,.......反而個珍珠嘅煙韌度唔錯................個湯水底偏甜.........好有1種 honey嗰種香甜...........我食完有點惹痰


後記
1) 店內環境

2) 呢度長期排隊............第1次我等咗起碼35 mins (嚟到已經近9pm la wor,仲諗住無咁癲)...........第2次好d............~25 mins

3) 呢度道嘅員工服務態度10分好..........又友善

4) 第2次嚟,有個off topic故事.........話說坐坐吓,來了1對中年男女搭枱,佢哋應該第1次嚟,又叫職員幫影合照.........叫嘅都喺signature dishes.........我直腳喺couple

當男子好努力用筷子1下1下吉開個刈包,女就話"唔洗咁辛苦分,我諗住你1啖我1啖咪得囉".........去到呢個point,我覺得無問題............女"你驚老婆鬧牙?"

咁,咁即喺2個喺朋友關係,小3都談唔上.........我只可以講我老啦,out la.........我識mud spring...........我(實際上同人食飯要用公筷)點都唔會同1個有女友/老婆嘅男人提議你1啖我1啖................我偷偷的認真望吓個女.........再望埋個男


沒有留言:

張貼留言