2017年5月30日 星期二

原味館@荃灣 - 原味海鮮湯粉麵


地址 : 荃灣大河道91-97號天保大廈地下F2號舖
電話 : 6855 2041
消費 : hk$81/head
純個人評價 : marginal good



上次同朋友嚟食唔到..................佢又講到勁好食...............今日嚟自私食...............apr 2, 2017 (sun)................叫咗 :

1) 3鮮米粉 (hk$58+$23)
-花蛤,蟶子,鮮蚵仔,油燜金菇
-我自己再+鮮牛肉 (亦可+$5將花蛤/鮮蚵仔轉成鮮牛肉................不過我唔想缺任何1樣...............所以+)
-先飲啖湯底..............比較淡,原味,唔會有鮮味
-但佢d料就幾多.............花蛤都好generous吓............蟶子好鮮甜.............鮮蚵仔都唔差.............重點喺海鮮無overcook..............又有金菇,蟲草花,芫茜,蔥花等
-鮮牛肉亦無overcook, just done.............仲有嫩紅色.............滑...............無用嘢醃到無晒肉質...........................喺新鮮貨色..............不過牛味唔濃.............所以如非牛魔皇...............我覺得唔洗用$23+鮮牛肉


後記
1) 店內環境

2) 上次weekend ~4:30pm到............中午嘅籌已派晒............所以今次early晚巿嚟

3) 原來佢以前開喺元朗,後來結業.............但我無為意............直至友人強力推介先知

**4) may 30, 2017 (tue) update : 今日3人嚟lunch............試咗幾多嘢

飲品 (hk$11+$11)

我今次試牛3味 (hk$58)..........有牛肉,牛丸同牛肉餅.............今次個湯底夠味喎...........我哋研究過佢個湯底喺1樣............好似生滾粥咁...........個客要叫咩............佢就放料落去煮...........牛丸,牛肉餅有調味過............所以提高埋湯底個鹹味

而且佢嘅牛丸爽彈,有牛味...........牛肉餅亦有小彈口...........質感好..............有蒜香............牛肉就喺鮮牛肉.............我個人覺得好味過3鮮

友人叫咗個地道麵線 (hk$58).................有原隻吊桶, 鮮蚵仔, 赤肉, 土雞蛋, 野生香菇, 蝦皮

另1友人叫咗3鮮麵轉鮮牛肉 (hk$58+$5)

牛肉餅煎 (hk$42)...........牛肉餅內已混有蒜蓉...........煎過後.........額外再撒炸蒜蓉...........有點over咗...........我個人鍾意poached牛肉餅多過煎


今日最大嘅收獲喺食完出嚟............喺附近街度見到靚女(我估)主子...........聽街坊講...........佢叫卓卓.............喺對面海味店養的

沒有留言:

張貼留言