2017年5月28日 星期日

Corner Kitchen Cafe@上環 - relax n warm


地址 : 上環荷李活道226號地下
電話 : 2547 8008
消費 : hk$150/ head
純個人評價 : good

















apr 2, 2017 (sun)...............喺附近辦完事...........今次留意到呢間有開..............叫咗 :

1) country kitchen breakfast (hk$100+$15)
-2 eggs (scrambled or soft boiled or sunny side up), roast tomato, seasonal vegetables and toast
-我自己再+baked beans
-每樣嘢都好暖熱呀!
-d roasted veggie有南瓜,菇等,甜
-全部嘢都鮮 (除咗焗豆,hahahaha)...............有熱度

2) earl grey tea (hk$35)
-呢度喺1/2自助式................先line up落單,比$$$$...................之後職員會拎到你張枱
-cashier好盡責.................問我要唔要奶...............就enlighten咗我叫西茶 (我之前唔識request要奶)..............都可以做出西式奶茶..............以後我去餐廳叫餐飲,又多個選擇 (可溝淡d個caffeine)
-佢仲喺serve warm milk添...............好細心


後記
1) 店內環境

2) 如上個禮拜知道呢間有開................就唔洗去間coffee cafe~~~~

沒有留言:

張貼留言