2017年4月13日 星期四

Pirata@灣仔 - 服務好過食物


地址 : 灣仔軒尼詩道239號29-30樓
電話 : 2887 0270
消費 : hk$200/ head (total hk$400)
純個人評價 : fair

















mar 23, 2017 (thu)...............2人嚟lunch..............叫咗 :

1) antipasti buffet (包咗)
-頭盤喺buffet形式,但waitress好好,都會幫你安排1 plate cold cut (3款) 同芝士 (2款)
-以呢個價$$$$,其他選擇都唔少
-ok的

2) pappardelle with duck ragu (hk$198)
-duck breast, onion, carrots, celery, marsala wine
-我哋之前幾鍾意嘅pici同pirata喺同1group.............所以d意粉選擇,頭盤都幾似
-因為覺得pici嘅pappardelle質感最好................食友就揀咗佢
-同樣喺pappardelle............不過呢度嘅硬挺度高過pici好多...............10分al dente.............我即時懷疑佢唔喺daily made pasta (pici喺標榜daily made)............1喺佢肯風乾好個禮拜 (但我又懷疑佢會唔會咁重成本)
-另1重點喺,調味好鹹

3) penne alla norma (hk$168)
-tomato sauce, basil, deep fried eggplat salty ricotta
-我呢個嘅penne同樣硬挺得勁...........絶對al dente........but not in the way i like
-佢嘅sauce好鹹..............又鹹又硬..........我只食到1/2............sorry!

4) crushed chocolate and dry nuts semifreddo (包咗)
-valrhona chocolate chips, walnut, hazelnut, pistachio, pine nuts, hot chocolate fondue
-合桃碎嘅份量都generous,新鮮,無"益"味
-唔喺話好好味..........但又唔喺差

5) cafe affogato (包咗)
-espresso, vanilla ice cream
-我無試到


後記
1) 呢度有2層.............lunch time full爆

2) waitress遁例問吓d食物點................食友同佢講pasta硬咗d...........而且salty...........估唔到上甜品前.............我估喺樓面經理走嚟follow up..........睇吓有咩可以做到............good customer oriented service

3) 呢度嘅服務相當好

4) 當然我哋都覺得pici啱食d

沒有留言:

張貼留言