2017年4月15日 星期六

2017國際無伴奏音樂盛典@伊利沙伯體育館

mar 24, 2017 (fri)嚟睇..........by香港青年協會...........@伊利沙伯體育館


原來已經攪咗7年...............舊年我先留意到...............但舊年時間唔啱...............嚟唔到............有3隊外隊.................uk嘅the techtonics............澳洲嘅drums of war............菲律賓嘅acapellago

香港有王灝兒, hoa, hong kong melody makers

最後嘅finale.............全部外隊1齊上枱jam................全場企身

我自己最欣賞菲律賓嘅acapellago............聲靚.............音準同smooth.............演繹富感情,夠放又投入


後記
1) 我第1次嚟聽acapella.............已經肯定好鍾意..............尤其呢場多數喺唱流行歌曲................全場氣氣10分好............10分high............連埋我在內

2) 好似演唱會咁...............最鍾意可以任影唔嬲

3) 坐我隔離個男子....................佢大部份時間都好平靜...............好似唔多connect到佢................或者佢聽開classical

沒有留言:

張貼留言