2017年4月4日 星期二

7-11 hd elderflower & blackcurrant雪糕

feb 26, 2017 (sun)................之前見到友人post話呢隻flavor好味..............見d咳好得8899..............所以去咗7仔買...................@hk$28

我以為會喺blackcurrant底.........而喺vanila雪糕底............有食到有溫和荔枝味.............再夾集blackcurrant嘅微酸............好味

比完$$$$..............我發現杯雪糕個身有個lup位.............我同收銀講............我去換過杯...........個後生仔店員問我點解..............我講比佢聽...............佢竟然好似唔想比我換...............唔記得佢講咗咩............我無理佢,1路行去雪柜,1路同佢講..............."你知唔知d雪糕如溶過..............會有細菌架?".............佢無再up嘢~~~

沒有留言:

張貼留言