2014年11月4日 星期二

Soft Creme@大坑 - soft serve多選擇

moved

Soft Creme

地址 : 大坑施弼街6-7號地下
電話 : 2370 3205
消費 : -

sep 23, 14 (tue)............多謝店方邀請.........嚟試咗 :

1) australian honeycomb (hk$42)
-呢個雪糕base喺北海道牛奶味........喺menu上有3個toppings嘅選擇 (蜂蜜,macaron,岩鹽朱古力漿)
-我當然試咗城中大熱嘅蜂蜜啦........尤其上個星期先試過另1間嘅蜂蜜呢!
-佢喺用2隻杯...........杯之間放乾冰........可以營造出gimmick嘅煙霧.......亦可以做到少少keep cool嘅功能
-我嚟之前都有望過or其他人嘅食評以作留意........見到有人post張相d雪糕溶到變水
-奶味出,唔算易溶............起碼比上個星期cwb嘅honey xxxxx好........我特意食到近底影張相.........同店主傾過.......佢哋有留意其他人對佢哋產品嘅意見並不斷改善........呢點是有進步到
-不過個蜂蜜我就喜歡honey xxxxx多d.......因為rich honey嘅香甜d.......又無beewax residue

2) flamed bacon (hk$42)
-我今日嘅target喺要試晒所有店方嘅雪糕base........但之前食完咗個飯.......只可以試少少
-呢個雪糕base喺cereal牛奶味........喺menu上有3個toppings嘅選擇 (焦糖粟米片,煙肉,coated爆谷)
-店方都推呢個比較特別........而我近來亦好有興趣食有煙肉嘅口味
-為咗唔好浪費........所以只要了試食portion
-個雪糕嘅cereal味都幾出吓........有character過純牛奶味.........後來和同事講開........原來佢都有來食過.......佢形容似好立克味........我like呢個雪糕味多d
-我好奇問店方cereal味喺由cereal extract/ essence所致嗎?.........佢話喺將牛奶浸住cereal所得嚟
-而煙肉碎帶鹹香........同cereal味雪糕同食,有甜微鹹........好得意........味道上喺gd pair

3) moet (hk$48)
-用上moet嘅香檳味........呢個喺sep flavor........據知oct已轉成sangria味了
-個酒精味都幾重吓
-texture似無咁多水份嘅沙冰類
-比較啱酒鬼~~~~


後記
1) 好多謝店方嘅邀請

2) 店內環境

沒有留言:

張貼留言