2012年11月26日 星期一

魂@銅鑼灣 - 遲來朝聖


地址 : 銅鑼灣霎西街18C號地下
電話 : 2893 2699
消費 : 詳情如下
整體評價 : good


2 visits
佢開咗咁耐我都無去到.............因為要勁排隊嘅關係............現在日式拉麵店開完又開..........這裡嘅排隊潮已-退..............oct 29 & 31, 12來...........+上閒日早1x分鐘嚟................所以食到頭輪............叫咗 :

1) 青龍 (hk$99)
-即喺有秘製菠菜汁配豚骨湯,叉燒,玉子,蟹肉同魚子醬
-揀咗硬麵同濃調味
-以前聽講青龍要晚巿先有得食
-這個組合沒有在別的拉麵店食過,好特別
-蟹肉微鮮,魚子醬小鹹
-個湯底都幾濃肉味,沒有過鹹,隻蛋亦很溏心
-片叉燒幾原味,無嘜調味,頗有肉味,因為帶有脂肪,所以都甘香軟滑
-個麵帶點孿嗰種...........微彈,都唔算好挺身
-也不錯的,可能我自己叫咗濃調味,所以重味咗d



2) 太極 (hk$89)
-即喺有墨魚汁配豚骨湯,叉燒,玉子,蟹膏同金箔
-揀咗硬麵同中調味
-今次試另1有特色嘅味道,因為上次揀濃調味,覺得鹹咗少少,所以今次揀番中調味得喇
-1邊豚骨湯,1邊喺混有墨魚汁,墨魚汁嗰邊就會微微"杰"些少
-而喺叉燒上嘅蟹膏有些少鮮味
-個麵同隻蛋嘅質素同上次相若
-我個人鍾意太極多d




後記
1) 店內環境



2) menu紙



3) 見有人寫佢宜家嘅水準差咗...........呢個我就comment唔到因我宜家先第1次食.............現在嘅日式拉麵店實在太多...........繼魂之後............都已經開咗n間...........我無辦法追得切~~~~

沒有留言:

張貼留言