2012年11月28日 星期三

Teakha@上環 - relax tea time


地址 : 上環太平山街18號B鋪
電話 : 2858 9185
消費 : hk$68/head
整體評價 : good

 
1st visit
oct 31, 12來tea...............叫咗 :

1) yuzu financier (hk$18)
-會焗1焗先serve,所以入口暖熱
-蛋糕綿密,不過柚子味很柚子蜜,狠不得牛油味可以重手點



2) scone set (hk$50)
i) 無花果鬆餅

-喺我前面嘅auntie外賣咗3個,我當然要跟1個試吓啦
-外表焗到微焦,少挺脆
-裡面都好鬆,唔乾,亦食到唔少嘅無花果肉,粗粒,甜甜哋,甜味自然,又有口感
-果然不錯



ii) masala chai

-諗緊飲咩好呢...........最後揀咗佢嘅人氣熱飲試吓
-其實都幾大杯架
-我初時以為喺香料味為主,原來喺帶辣的,有點似+咗薑feel,茶味都有
-後來我要+多點糖先得,因我唔食得辣
-幾有特色嘅熱飲




後記
1) 店內外環境


2) 其實呢度幾舒服...........亦有唔少熟客............嗰日閒日都有唔少客,帶埋notebook嚟做嘢.............很relax咁............今次無食到佢好出名嘅綠茶芝士蛋糕.............下次要嚟試吓............不過要預咗weekend都幾多人吓

3) 我平時只喺識由文武廟行上去............原來店方嘅右手條路喺通往必列啫士街~~~~


1 則留言:

  1. 早前經過,偶到余文樂在這裡揾唔到位,又見到盧覓雪在這附近拍野,看來這裡最近很 hip,要走一轉啦!

    回覆刪除