2021年2月22日 星期一

新春後gathering

feb 20-21, 2021 (sat-sun)....................cny後gathering...............又去打攪友人...............今次叫盤菜做dinner

先來1大堆tea snack.............hahaha...............有homemade蟹肉guacamole..............又有低糖雙色紅棗糕

食得太飽..............出去踩吓沙灘先

友人幫襯咗珠記盤菜 (hk$888/細盤)............調味輕手,原味 (唔喺commercial嘅濃味)............食材大大件.................質素唔錯呀!

嗰晚好好口福.............友人嘅鄰居燒乳豬............醒咗幾件我哋試吓............燒得嫩滑................燒臘檔又醃得輕手

我提議煲糖水...............大家prefer腐竹白果雞蛋instead of紅豆沙...........我combine咗2條u tube片 (職人吹水同apple daily)..............材料有 : 腐竹(大埔樹記), 白果, 初生雞蛋 (ie隻雞第1次生嗰batch蛋), 生熟薏米 (我媽媽堅持要我攞晒去煲), 冰糖

友人prefer煲到豆漿顏色...............佢食開好濃texture............所以落晒成包腐竹.............樹記嘅腐竹又真喺超快煲到溶晒喎...........下次d薏米(有d咬口)同白果(無白果味)要煲耐d先得

其1友人話未玩過魚蝦蟹...............真喺嚇c寶寶............要同佢玩吓

第2朝食友人homemade麵包..............仲+咗叮噹logo............好cute

之後1齊去中大聞名嘅'海天1色'位打咭

沒有留言:

張貼留言