2021年2月7日 星期日

中狗牙坑

feb 6, 2021 (sat)..............要趁好天行呢條線................好彩友人倆肯陪我..................先約咗喺東涌mtr b出口等

路線 :  水口村 ~ 中狗牙坑 ~ 虎吼山河 ~ 狗牙嶺 ~ 1線生機 ~ 閻王壁 ~ 小鳥回頭石 (哨牙石) ~ 斬柴坳 ~ 鳳凰山 ~ 伯公坳

*特別鳴謝友人們...................我借用咗山友嘅靚相*

時間 :  9:50am (水口村東站) - 7:20pm (伯公坳巴士站)..............~9.5 hrs <--包咗鳳凰山停留~1 hr多d睇日落

先坐11號巴士去水口村東
落咗車..................過對面線,反頭先巴士方向行
亭嘅左手面行
爬第1個壁
第2個壁
有心人將山友跌咗嘅鹿仔綁喺樹上等認領
第3個壁
沿呢條潭水上
石河嘅starting point...................地下滿佈小石 (由上面滾落嚟)

行石河最難喺starting point至中段..............因為又窄又全細石..................上面不時傳嚟滾石聲................所以1000其唔好跟車太貼...............前面1隊嘅山友有時會叫下面停1停唔好上住.............避開吓先

我都喺聽到沿途嘅高人教路..................喺有skills...................要用手力move up body唔喺靠腳撐.....................好似做掌上壓咁.......................先用2隻手搵到2舊撳實咗唔會郁嘅石頭先.................之後逐隻腳上................腳喺用陰力放喺石面.....................務求腳底嘅細石唔會大範圍比隻腳推落山..................否則下面師兄師姐個頭會有dump爆缸嘅危險......................聽下👇條片background voice高人嘅描述

過咗中段....................開始見到壯濶開揚嘅石河.................左手面同中間出現大石塊...............要揀中左線行.......................會易handle好多..................想挑戰自己就揀右手面有灌木嗰邊行
我哋喺呢個位break咗好耐.........................因為個view好有氣勢................2來我哋應該唔會再嚟.....................hahahaha
過1線生機前....................先要上呢個狗牙嶺 (幾金吓)
狗牙嘅landscape氣勢
1線生機
由閰王壁回望1線生機
今次可以1咀小鳥回頭.................我1直誤會最頂嗰舊石喺小鳥回頭...................其實我咀緊喺小鳥頭.............我企緊喺小鳥身

原本嘅plan喺由斬柴坳落昂坪..................但左膝頭有微微穩痛...............又無帶pole...................所以唔想行大梯級落山.........................之後揀咗上鳳凰山落伯公坳
友人突然話要睇日落...............所以毫無準備下..............後段要開手機落伯公坳
今晚夜空有星星

沒有留言:

張貼留言