2020年11月16日 星期一

my 1st 8k (virtual run)

nov 14, 2020 (sat)..................🏃咗我人生第1個8k..............多謝跑友邀請1齊玩asics嘅world ekiden 2020 virtual run...............我哋組咗1隊6人................+埋要跑>42 km (1個全馬)

我平時喺公園跑開5個大圈 (1氣呵成嘅話~30 mins)..................但我無錶,1直都唔知其實有幾多k..............我只commit跑5k

所謂嘅virtual run喺各自跑..............地點,時間,日子不限..............總之全組人喺nov 22, 2020前完成晒就可以.............之前網上做晒registration...............跑嘅時候開住runkeeper呢個app嚟記錄

豬豬嘅我1直都唔清楚miles同km嘅分別...................所以無理個apps用緊咩unit去計我嘅distance................我嘅電話縛咗上手臂之後跑...............我望到個distance有郁緊...............咁我就1路跑..................疑惑地要跑完9個圈個數字先跳到5................完成!...............but個pacing好慢...............要成11分幾~~~

後來我終於發現miles同km喺唔同.....................1 miles = 1.609344km..............天呀!我跑多咗好多呀!!!..............所以由本來諗住跑5k變咗實際跑8k....................雖然突咗數...............但都開心可以1 tick過跑到8k................1個我無諗過嘅距離~~~~而且均速性都好唔錯 (第1同最尾個圈唔計)..................速度就中下喇~~~

大會全個virtual run圓滿結束後...................組長比番條link我哋去睇番我哋嗰隊跑第幾..............每個人仲有張cert添...............佢都好均真...............雖然我跑多咗..............大會只capture我跑到5km條數

呢個喺我第1個person break (pb)...............算喺第1個公開賽

沒有留言:

張貼留言