2020年11月3日 星期二

淺水灣游海

oct 31, 2020 (sat)..............新朋友肯帶住我同佢朋友1齊游海..................佢揀咗個較容易嘅路線就我...................就喺由淺水灣出發

我第1次游海...................友人要我去買個浮波先...................佢再送個哨子比我掛住喺浮波上.................友人借咗個sharp顏色嘅泳帽比我 (方便船/艇家見到)

友人話嗰日天氣唔凍...............我哋開始游嘅時間喺11am..............友人話正值漲潮...............水溫會無咁凍................但我自己知自己事................所以著咗3mm保暖背心..............同薄neoprene長褲

我第1次游海...................仲要喺長途添 (對我嚟講)................我既緊張又擔心...............d水1到大肶已feel到凍.......................友人話開始游就唔凍.................前期點到要頂1頂個低溫

游海嘅狀態同游泳池好唔同......................個頭浸落海度時...............能見度低.............唔會見到底...............4圍都混濁.................你會無晒position, reference................但因為我喺香港潛水時...............多數d水都濁...............所以都familiar呢種無晒position/ reference嘅感覺

我只較擅長d游蛙................始終1路游1路都有d怯................節奏游得有d亂.................又游得急.....................又游得慢..................又停得多.....................友人好有責任心..................時不時都會擰轉頭望我跟唔跟到........................佢發現我停...................佢哋2個就會停等埋我

友人總於忍唔住....................大約我估游咗200m...................佢"停停停"................"你嘅蛙式都喺有d問題......................喺要1吓手1吓腳................你手腳1齊郁"

當我喺水面休息時...................會死命攬住個浮波..................友人話"其實你放鬆.................唔踩水都浮到架"...................but我都喺唔夠信心.................無聽佢講放手

友人問我有無留意個藍天...................無喎....................我都未能鬆容咁游..............唔敢天望地......................今日喺碎雲多

今日總於完成任務......................完成咗我人生第1個游海record....................仲游咗1.4-1.5km嘅距離 (用咗~1.25 hrs,失禮晒).................呢次已經喺我個人嘅大突破....................雖然對我好吃力...................但完成到都好開心
10000分多謝朋友倆嘅耐性...................本來佢哋可以喺30 mins游完嘅距離.................夾硬比我拖慢咗成倍有多......................佢哋應該游得好唔盡興......................所以之後無再預我了..................hahahaha..................咁我明白嘅~~~下年睇吓識唔識到好我level少少同我游..................相信喺海游多d...................就會適應同有信心多d

沒有留言:

張貼留言