2020年3月18日 星期三

長洲1日遊

mar 15, 2020 (sun)..............1行6人嚟行吓連踩單車 (我順便學番)................最後因為長洲好多人....................取消咗踩單車

路線 : 掃小食 ~ 5行石 ~ 睇日落 ~ 張保仔洞 ~ dinner
時間 : 11:30am (中環上船) - 6:45pm (行完張保仔)

*特別鳴謝友人們...................我借用咗部份靚相*

上船前先去咗往尖沙咀碼頭對出嘅sun local farm market買咗盒blackberry..................hk$40
友人們掃呢間大魚蛋前...................去咗甘永泰買咗1串魚蛋同墨魚丸食
好大隻cuttle fish
沿海徍邊檔有好多9爪螺賣
老闆娘話開咗好耐.......................今日先留意到
熱薑汁豆腐花...........................hk$15
山指甲..............d花好香
黃色大紅花
洋紫蘇
水茄
銀合歡
清明花
黃鵪菜
落地生根
今朝食嗰隻桑莓
酢漿草
大葉欖仁
小朋友有心事~~~~
5行石
仙人掌花
5行石下
頭先太多人..................我哋睇完日落先嚟.................無晒人
張保仔洞入口
從出口爬梯上嚟時...................無留意到頭頂舊石..................大力撞咗1吓, 好痛!

之後剩番我哋4個dinner.................我哋隨意揀間小店食小菜.................唔貴 (total hk$45x)又好大碟 (無相).................師傅總有d..................但未至於味精病發作

沒有留言:

張貼留言