2019年12月3日 星期二

new跑山鞋

我並唔喺要跑山咁勁................而喺下星期要行個有d難度嘅trail..............我只有跑鞋............如果唔買...........著住對跑鞋行..............我相信會跣c咗或者拗柴..............長遠計都要買對坑紋深嘅鞋嚟行山用

1) scott enduro - uk 3.5 (net hk$750)
-購自 : 荃灣all weather
-購買日期 : nov 30, 2019 (sat)
-因為我急住下星期著.............呢度只有呢款先有細腳碼
-要預著厚些少嘅襪..................而且行長途,對腳會漲…………所以買大咗1/2個碼................平時我著uk 3





沒有留言:

張貼留言