2019年12月24日 星期二

坪洲1日遊

dec 22, 2019 (sun)..............1行5人嚟....................路線如下

*特別鳴謝友人們...................我借用咗部份靚相*

先喺中環碼頭集合.................其1友人直接喺坪洲碼頭等...................回帶睇番blog................上1次入坪洲喺2013年 (6年前)

第1站喺天后宮開始掃落去

以前坪洲無新靚樓格....................宜家唔同咗好多.................我哋差d想搵經紀睇示範單位............hahaha

繼續旅程…………之後1直都天陰
好大粒嘅結晶

嘜d農場種d嘢咁近路邊.................咁咪好易比人拎晒囉?
謝咗嘅碟豆花

條路線又番去坪洲民居

啟程去手指山......................但上到頂..................睇唔到邊忽似手指
有心人寫咗要行355級

行行吓見到有條分支路去沙灘....................好似個亭個位就喺叫天涯海角

落番去碼頭.....................宜家坪洲都有個咁大咁有藝術氣息嘅地方

去番巿區................商舖堆裡面有南乳芝麻餅賣.....................上次嚟我都有買....................好似喺呢間…………但位置好似唔多同…………我哋先買咗1塊白芝麻(@hk$4)share..................轉頭我買多幾塊(只剩番1塊黑白芝麻咋)比媽媽試吓................佢好快潮................如1日食唔晒................要放zip lock container

今日有部份人要做節…………所以無晚飯局

沒有留言:

張貼留言