2018年10月13日 星期六

落海裝備買唔完

落海嘅嘢永遠都買唔完.................其實我仲未買smb.............hahaha~~~

1) dive alert (hk$600)
-購自 : 潮流潛水
-sep 30, 2018跟潮流去fun dive.................喺船度同我講其實有水面水底嘅horn device.............裝喺連接bcd嘅reg上...............試裝後dem咗點用..............最後我即時買咗
-以後喺水底可以發出deed deed deed嘅聲嚮..............水面就可以發出刺穿耳膜嘅尖叫聲................所以喺水面用時.............耳仔要浸落水................同確保無人喺你身邊先好嚮

2) suunto sk8 compass (net hk$600)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-bungee mount
-上次喺香港fun dive................pair咗新嘅buddy...............難得人哋喺cd.............最後嗰潛...............佢叫我試帶..................ha!!!..............方向喺我1直由細到大嘅死症..............但都要頂硬上lead..............就算拎住compass都帶錯晒.................越潛越近岸 (見到沙底嘅surge)...............於是由cd帶番..............獲益良多
-喺時候要overcome呢個死症................所以要開始練方向.................用compass..............我google map都用咗1年時間去掌握..................hahaha.................水底無gps...............我唔知要攪幾耐喇!!!!

3) bikini bottom - s (net hk$59)
-購自 : gourami
-有激-價貨啦................可以襯番上次m&s買嘅binkini top

4) mares 4mm short sleeve wet suit - s (net hk$1,000)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-喺香港潛...............有時水凍.................我體質比較弱..............1件3mm長袖都頂唔順..............所以買咗件4mm短袖短褲連hood.................需要時著喺外面
-應該明天出海可以試到2件1齊著嘅保暖程度~~~~

5) scrubapro snorkel (net hk$150)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-上次去完lankayan浮潛失敗................所以買條管喺香港fun dive時練吓

6) 扣 (net hk$30)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-我件bcd無扣.................鉤唔到相機...............叮叮棒................所以我支叮叮棒好易跌

沒有留言:

張貼留言