2018年10月20日 星期六

2018香港fun dive記錄

記錄吓2018喺香港fun dive嘅種種

1) apr 28, 2018
-dive with : diving express
-費用: hk$540 (連埋要租bcd,唔包lunch.............包2潛)
-地點 : 橋咀+牛尾

-喺香港fun dive............通常都要自己搵好buddy先好參+..............因為dive shop唔會有人跟你1齊落水............除非你book個教練同你1齊
-今次同喺朋友嘅朋友去............佢2個學生甩咗底...........嗰日得我哋2個............天不造美.............天陰有雨...........落到水面已凍 (水溫~24度)
-朋友嘅朋友好好人...............免費同我練番alternate air supply, cesa (controlled emergency swimming ascend), 用smb (surface marker buoy)
-我諗住d水咁凍.............潛到落底就開始practice alternate air supply...........我打咗no air嘅手勢後...........就fing開個reg.............友人應該無諗過我咁快就開始............有d手忙腳亂咁即刻抽個後備reg比我...............我已開始無氣入水"濁親"chok................我本能想上水..............所以我無接到佢個reg就上水................當時我喺11m...........比我想像中耐上水............踢極都仲未到.............飲咗好幾吓大啖水
-上到水好辛苦喺咁咳d水出嚟..............咳到痛+嘔............咳咗超級耐..............友人問我洗唔洗上返船.............我話唔洗...........繼續練埋smb同cesa (但因為濁親過.............所以其實喺未成功做到cesa)............fin番去船時.............有d呼吸唔到咁
-上到船..............我開始shiver.............停唔到............我無帶褸.............只得毛巾披住............我肯定潛唔到afternoon嗰支............佢後來決定叫dive shop安排艇接走我哋..............早d上番岸
-佢車我返屋企............有d發燒..........繼續咳到吐出粉紅色............我知氣管已被咳傷.............個肺呼吸有d痛
-友人每日都有跟進我情況如何..............佢叫我要去睇醫生..............最後我就星期1早走d去睇
-老醫生聽完我個case............叫我吸氣比佢睇.............肺部擴張得好少,因個肺吸大啖d都痛.............即刻叫我去照肺 (有水入咗2邊肺..............我無肺炎到真喺執番身彩)...............要食藥-低肺炎機會.............next day1早要去復診................佢驚我有慢性肺炎
-後來先發現漏咗對boots喺船度...............之後同de跟進..............好彩佢哋搵到keep起咗...............攞得番

2) jun 1, 2018
-dive with : aow教練(1班人租艇)
-費用: hk$580 (waive咗租bcd.............包lunch…………包2潛)
-地點 : 火石+東壩
-火石
 -東壩
  -late lunch車返去塔門食.................潛友打咗2條海魚 (細鱗+紅鯛) 1齊食

3) jun 3, 2018
-dive with : trendy diving
-費用: hk$600 (包lunch,連埋年入會年費...........包3潛)
-地點 : 無影底
-佢哋幫我夾到個single diver做我buddy

4) aug 26, 2018
-dive with : trendy diving
-費用: hk$550 (包lunch...........包3潛)
-地點 : 白腊仔
-佢哋幫我夾到個single diver做我buddy
-要求有1味喺素.............今次淨喺影咗個lunch............喺船度煮...........唔喺飯盒.............dive完晒仲有糖水食😋

5) sep 23, 2018
-dive with : trendy diving
-費用: hk$550 (包lunch...........包3潛)
-地點 : 南果洲

6) sep 30, 2018
-dive with : trendy diving
-費用: hk$550 (包lunch...........包3潛)
-地點 : 火石
-夾開嘅buddy遲咗...............趕唔到呢班船.............有幸可以跟到佢哋嘅前cd couple 1齊潛.............獲益良多
-不過我第1潛又發咗瘟..............去到18m先發現唔記得咗戴weight belt...........no wonder我要cd用力拉...........仲要頭向海底踢fin先沉到................發現後要surface番............+番weight落件bcd pocket度............真喺sorry~~~
-最後嗰潛.................cd話叫我帶............我有compass都帶到錯晒方向.............要由cd lead番.............🙈🙈🙈
 
7) oct 14, 2018
-dive with : trendy diving
-費用: hk$550 (包lunch...........包3潛)
-地點 : 唔記得咗
-今日試著前排新買嘅短袖連hood wet suit…………已+重咗1磅…………但完全沉唔到落去…………所以要fin埋隻船+鉛…………andy sir已拎定1舊比我放入袋…………咁樣先descend到…………1件wet suit嘅+ve buoyancy都幾勁
-經上次cd指點後…………喺水底fin快咗…………後面嘅2個buddy 1度唔見咗…………要等咗幾10秒先見得番…………不過喺水面就仍舊fin唔郁………………hahaha
 

沒有留言:

張貼留言