2018年7月22日 星期日

sipadan+lankayan fun dive (jun 15 - 30, 2018)/ day 1

day 1行程 - jun 15, 2018 (fri)


機鐵

放工..............換上沙灘拖..............坐第2班大廈shuttle bus去中環...............就去搭機鐵


self weighing

今朝已喺香港站check in咗...............有埋boarding pass................所以我去咗磅自己.............之後就入閘


quick dinner

入咗閘後.............西式包呢間少人排d.............佢又有veggie包 (hk$66).............我走埋芝士.................自己+碼 (我自己已自備牛油果...............諗住上機後晏d食).....................放d牛油果落去..............飽飽...............可以上機


上機

ka0727 (etd 8:25pm.............最後喺近9pm先飛)

起飛後...............前面有人食炸雞...............都唔理人感受...............香到咁..............攪到我都好肚餓!.............好彩我個special meal早人好多serve

好耐都無食過飛機餐.................通常我都坐簾航................因為今程喺用am換番嚟..............所以先會有港龍坐..............有餐食................1早揀咗veggie vegan meal...............空少話個雪糕唔食嘅話.............放番喺度就得..................食,你比到...............我緊喺食啦................間唔中我都會選擇性破戒..............hahaha!!!

去到kuala lumpur機場terminal 1 (kul) (eta 12:15pm...........坐咗~3.25 hrs)................custom counter少............好多人排..............我又超黑仔...............揀錯lane..............前面批中國團.................成日都比人彈...............之後轉lane,都喺揀錯.................個officer無la la...............又走開咗好耐...............返嚟之後..............又輪到另1個officer夾住個客走入房..............反而keep番之前條lane仲快

好彩我layover有成5 hrs.............否則我實甩咗connecting flight..............最後用咗~80 mins先clear到custom..............緊喺喼等人啦~~~

沒有留言:

張貼留言