2018年3月8日 星期四

similan islands fun dive (feb 14 - 20, 2018)/ day 7

day 7行程 (last day) - feb 20, 2018 (tue)


早餐



名稱 : bs airport restaurant
地址 : bs airport at phuket
電話 : n/a
收費 : 訂房包埋
純個人整體評價 : fair

試完咗佢琴晚嘅dinner質素.............我不敢有任何期望............hahaha............其實都算幾豐富...........食得飽嘅~~~因為我喺盡量齋人仕............所以叫佢唔洗比個雙腸腿蛋我............味道都ok嘅~~~~


massage



名稱 : massage win
地址 : luna hostel隔離
電話 : nil
營業時間 : mon-sun : 10h00 to 22h00
收費 : ? baht
純個人整體評價 : ok

琴晚已想找massage.............問咗酒店front desk邊度有.............不過有雨...........所以無出街找............今日佢開門就即刻去

1) aroma oil massage 90 mins (? baht)
-我喺第1個客
-最後好似揀咗jasmine味香氛油
-佢嘅簾有d墜身,都遮得好密,私隱度感覺安全
-女師傅嘅手勢都ok


 午餐



名稱 : the naiyang cafe
地址 : soi naiyang 16, sa khu, phuket 83110, thailand
電話 : 66 62 691 9245
收費 : 186 baht
純個人整體評價 : marginally good

今日唔想齋........叫咗 :

1) fried rice with beef (120 baht)
-牛肉碎只喺少少,基本上好齋吓
-賣相唔錯,有熱度,佢嘅炒飯有炒底,飯亦粒粒分明
-調味都剛好,無落明顯嘅師傅

2) 椰青 (66 baht)
-唔算10分清甜,咁又喺淡茂茂,ok嘅


購物篇
1) 裙+褲
-購自 : luna hostel隔離間boutique
-先睇中display條吊帶裙................之後就睇中埋呢條褲 (共558 baht)..............又話唔甩色..............好彩我先手洗..............甩到mammy都唔認得呀!!!


上機

fd 524 phuket airport (etd 3:35pm)去hong kong airport (hkg)

去到香港機場 (eta 7:55pm................坐咗~3.3 hrs)


總結
1) similan islands果然無浪得虛名…………因為佢受保護,所以may-oct唔會對外開放…………今次我跟khaolak scuba adventures潛…………佢嘅所有dg都好嚴格保護海洋…………唔比你帶pointer,免得你周圍插,周圍篤…………有d dive sites海底好豐富…………不同軟硬珊瑚,魚種

2) 雖然woody好嚴...........但佢指正我要改善咩skill位.............我嘅safety stop嘅neutral buoyancy好明顯唔夠定...........成日bump into others

3)  今個trip由出發前已好唔順…………每次落海trip…………我都會好緊張m個期唔可以甩…………於是都好盡力保持運動量…………keep住血氣好

可惜臨出發前嗰個星期…………little monster中咗流感…………嗰晚我已夜d返…………佢亞爸亞媽無戴口罩…………餵/迫緊佢食藥...............我又衰,無去戴口罩..............第2朝早起身…………我中咗上呼吸道感染..................喉嚨發漲..............亦明顯乾涸,hing

之後佢亞媽亞爸分別有冒感徵狀.............咁我每日返到去都戴口罩

我即刻要食中藥去減輕病情..............另外公司亦忙.............無時間預先執行李.........主力喺出發前嗰晚先執................1路執,左右腳趾不停抽筋…………可能身體狀態唔好............個人又緊張,擔心得多...............m真喺甩咗 (之前嗰2個月都keep得好準)............出發前1日先嚟............而且又比不時嚟得怪

好彩個女dg話我知m緊都可以潛水.............我到現在都未完全接受............佢話只要飲好多水..........要飲電解嘅飲品.............所以佢從未因為m而唔帶隊去潛

3) 成個trip我嘅心理狀態都好tense.............+上隻船又無space...........cabin又侷促............我全程未能釋懷...........自然胃口都差 (我1有壓力就會無食力).................1d都無放假feel




沒有留言:

張貼留言