2018年3月4日 星期日

similan islands fun dive (feb 14 - 20, 2018)/ day 5

day 5行程 - feb 18, 2018 (sun)


#9 dive point - koh tachai "dome"

start time 6:58am..............潛咗50 mins...............最深去到26.8m............上嚟仲有?? bar氣剩

呢1潛無帶機..............應該喺第1次試negative descend entry................因為浪大同估計水下有流...............即喺要deflat全部bcd d氣stride entry................亦即喺無機會喺水面settle down先慢慢落..............我唔好彩最後嗰個落............我落到去搵唔到我嗰group人................旁惶左右望咗1陣.............我跟住有1 group人潛............無耐,有人拉我隻fin..............喺我個group嘅dg.............好似喺水底又指住我1輪 (被鬧中, haha).............上咗水佢問我 "你唔認得我隻fin咩?............下次你唔應該跟咗另1團人潛............而喺要企定喺度等我搵番你"..............ok!!.................當然企得太耐都遇唔番dg...............就要當失踪做...............要升水,上水面等

跟咗woody咁多潛..............佢搵到嘢比我哋睇嘅frequency少過其他組..............而且只有緊得貼嘅1-2個潛友先睇到.............佢唔會停低等所有人都睇到先走開..............而且我又有點視障..............hahaha.............好多時dm指話有嘢睇............我都要搵1輪...............邊度呀.............先見到喺咩...........有時要dm再指得明確d先睇到

所以好多個dive...............都覺得落去喺純潛水, 踢fins多過fun dive


#10 dive point - richelieu rock

start time 10:47am..............潛咗51 mins...............最深去到30.4m............上嚟仲有?? bar氣剩
今個trip..............最like呢個潛點..............魚好豐富


#11 dive point - rock richelieu

start time 2:00pm..............潛咗51 mins...............最深去到25.1m............上嚟仲有?? bar氣剩


#12 dive point - lieu riche rock

start time5:08pm..............潛咗49 mins...............最深去到21m............上嚟仲有?? bar氣剩


沒有留言:

張貼留言