2017年9月4日 星期一

aow course

個advance open water (進階潛水員)............我要喺香港學兼要個香港教練落水教.............決定搵間新diving school............做咗1輪research.............搵嚟呢間..............全個course收費$2,800............上堂前再話我知落水嗰2次唔包裝備 (要租+hk$400/2次)

理論課
1) apr 6, 2017 (thu)
-教練book咗佐敦太平洋上堂.............佢無再夾其他學生.............我哋喺1:1
-有本a仔書

2) may 8, 2017 (mon)
-今堂最主要喺學打3個結.............我覺得"稱"人結 (bowline knot)最難


落水課
3) may 14, 2017 (sun)
-教練揀咗小棕林潛.............喺岸潛...........要孭住裝備1步步行落水

-assembly個gear...........幸好我自己仲記得點可以裝到full gear無錯

-教練先落水set嘢

-今日第1支氣嘅目標喺學用指南針 (教練借住比我先)
-先喺地面試做1次

-落水practice第1個assignment...........跟住compass reading出去..........直回番近岸

-落水practice第2個assignment..........先用20 bar氣直潛..............之後轉90度...........用10 bar氣直潛.............再轉90度...........用20 bar氣直潛...........喺1個u形上返岸

-今次個海底唔喺好多嘢睇...................但教練就見到有naudibranch.............佢話有叫過我去睇.............但我掛住完成assignment.............佢話咁多年都無喺小棕林見到naudibranch

-無聊嘅我拎咗1條水草上嚟作紀念品

-小incident : 本來應該第2支氣要玩埋打結.............但我個submersible pressure gauge (spg)...............潛第1支氣時............好快out of order..........我有疑惑點解spg長期處於150 bar唔落............有試圖話比教練知...........但佢get唔到..........我又無召佢埋嚟睇吓我個spg............宜家諗番...........都小危險...........在水底無正確打signal.............我個ownership不足..........無要教練嚟望我個spg為止............之後我又諗..........教練點解唔主動拎我個spg睇?............佢1心認定我忘記咗佢比我個instruction

4) jul 13, 2017 (thu)
-因為深潛要個海condition好穩定..................所以好睇天氣同風向................教練揀咗今日喺好日子..............於是我請假
-今日有多1個學生同我1齊深潛
-目的地喺塔門.........私家車入黃石碼頭喺要有permission
-所以我哋先嚟呢度辦申請手續

-平日嘅黃石碼頭好寧靜...............今日真喺籃天白雲, 風和日麗...............無side到請咗1日假 (我2017請剩最後1日annual leave...............好寶貴)

-先去個storeroom攞氣樽.............再去換衫..............出發去燕子岩 (雖然船家唔多有信心深潛會睇到嘢).............教練話博1次...............我無異議...............我唔知燕子岩喺咩地方............教練後來解釋............嗰度有隻英泥沉船..............當年隻船喺同水平線沉落海底...........去到而又睇得清.....................喺可遇不可求 (教練14年...........連埋今次共去咗5次)...............船家又知道位置

-我哋好好彩..............睇得清楚............1包包嘅英泥好完整咁叠埋1齊.............但海底超多海刺.................部份仲好活躍,會走動.............無幾耐教練就將佢支叮叮捧套落我隻手度............比我旁身.............好man呀!!!

-除咗見到隻大寄居蟹.............大眼魚外.............仲第1次見到冷暖流交滙嘅效果.............有點似海巿蜃樓.............視感上好迷幻.............好得意

-第2個point...............我哋去咗米粉嘴..............我哋2個要合力搵番1件失物...............我哋2個try過好多個round............都喺搵唔到................我仲比隻海刺刺到手指.........插咗2條入手指..........有大部份唧得番出嚟............d血喺藍色架!!..............但有部份斷咗喺裡面............隻手指勁痺尺咗好q耐.................上水後..............隻手指掂吓都痛到飛起............到宜家條刺都未溶得晒............我摸隻手指,仲feel到有d嘢喺裡面

-其實我右膝頭都被刺咗1嘢.............但無嘢斷咗喺入面..............上水有點漲痛

-late lunch有住家飯食

-之後趁未開船.................影吓塔門先............下次都唔知幾時會嚟

5) 夜潛
-仲欠1個夜潛.............要等教練排期..............睇吓佢幾時得閒補到比我

2 則留言:

  1. Bravo! U are so brave. What you can do after this training? U made it!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我可正式潛到30/40m啦~
      但要累積多d潛水經驗,先夠膽去大浪嘅dive sites

      刪除