2014年10月27日 星期一

Honey Creme@銅鑼灣 - 蜂巢香甜,但雪糕易溶

Honey Creme

地址 : 銅鑼灣利園山道34號地下
電話 : 3525 1264
website : www.honeyicecream.com.hk
總店 : 台灣
消費 : hk$42/head
純個人評價 : fair (但cashier service粗暴)

 
琴日經過老銅..........無意間發現...........心思思嚟試........sep 19, 14 (fri).......叫咗 :

1) 蜂巢雪糕 (hk$42)
-近期大熱嘅蜂巢雪糕,我1間都無食過.........所以我就揀來呢個簡單嘅選擇
-叫來杯裝..........收$42.........又唔喺真喺咁大杯...........都有點貴...........不過我嘅格言喺 "食1次之嘛"........咁就可以心安理得咁食
-1小磚嘅蜂巢........無嘜蜂蜜
-先咬啖蜂巢........很鬆喎,無渣,香甜..........只喺有小小痴牙啫...........都好味
-不過個雪糕就好易溶..........唔dense/挺..........我就食唔到有咩奶香.........但就幾滑
-我幾認同專業食友喺fb嘅評價........佢話似panna cotta咁,都有奶香 (佢味覺敏銳d)........仲好大方解答點解坊間有d軟雪糕為何可以挺身無咁易溶........多謝賜教~~~~好多時,你肯問......人哋未必會回應......何妨喺教添!!


後記
1) 店內環境

2) 同cashier落完order後.......我就行開影旁邊玻璃柜上嘅menu (我無阻到其他客)........cashier明顯見到我舉咗機對住menu影.......佢望咗我1望後........講都無講1聲........就毅然將我影緊嘅menu抽起.........拎比喺後面嘅客人.............我望住佢...........心諗咁無禮貌都得?_?

我又唔喺佢心裡面條蟲.........我只可以懷疑佢特意唔比我影menu (如果真喺唔影得,請你有guts d同我講)..........或者佢個人真喺無禮貌..........但我就肯定感覺好唔爽........雖然無語言或肢體碰撞.........但佢嘅行為好粗暴~~~~

影唔到呢張menu,我咪直頭影cashier前枱面嗰張.........又唔喺只得1張menu........而且我有口識得出聲講"excuse me,唔好意思"請個客讓個位比我影張相!

沒有留言:

張貼留言