2014年10月15日 星期三

農場鮮奶有限公司@元朗 - 了個心願

農場鮮奶有限公司

地址 : 元朗石崗甲龍村雷公田78號
電話 : 2832 9218 (office電話唔喺個食肆.........所以要office hour打來先有人聽)
營業時間 : 9:00am - 5;30pm; mon - sun
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair


















sep 9, 14 (tue)..........呢日公眾假期..........5人揸車嚟lunch.............叫咗 :

1) 茶葉蛋 (hk$10)
-$10有2隻
-友人的,當時我排緊隊,無試到

2) 魚肉燒賣 (hk$12)
-友人的,當時我排緊隊,無試到

3) 全脂鮮奶-500ml (hk$15)
-單獨飲咗幾啖,唔會好似北海道3.6咁濃奶味
-但又唔喺淡嘅
-我主要用嚟溝忌廉飲

4) 忌廉汽水 (hk$6)
-+埋鮮奶............變身成為忌廉溝鮮奶
-我都好n年無飲過忌廉溝鮮奶..........每人飲法,比例唔同..........我習慣鮮奶做base..........後+忌廉
-有d人會倒轉次序..........味道聽說喺有d唔同...........下次等我試吓先

5) 餐蛋麵 (hk$25)
-煩友嘅我要求個麵要硬d同太陽蛋
-蛋喺做到........但個麵1d都唔挺身/硬
-友人更講佢個餐肉貨式唔喺靚嘢
-所以只喺1個正路普通嘅餐蛋麵
-希望有機會再去深屈行山時.........食嗰度個餐蛋麵

6) 凍薑汁撞奶 (hk$17)
-天時暑熱.........大家都要食凍的
-初時我唔相信有凍版...........因未聽過薑汁撞奶可以雪凍食............有d食肆只提供熱食添........凍咗嘅話會變番水
-不過呢度又真喺有凍版喎
-只食咗1啖..........喺有1種薑味........但無薑辣味.........還是覺得熱食先試到真章

7) 凍燉奶 (hk$17)
-很明顯有層皮.........可以叫雙皮奶........呢個反而幾好味
-只淺嚐咗2啖

8) 芒果布甸 (hk$17)
-其1友人都好拿手整芒果布甸.........佢都讚佢有用鮮芒果汁去整布甸
-但用上呢度嘅鮮奶..........友人鍾意用花奶嘅version...........因會香濃d
-我亦只淺嚐咗2啖.......芒果味自然微酸,住家..........都不錯


後記
1) 裡面環境

2) 因當日喺ph.........我哋早嚟1步..........時近lunch time..........人又多,私家車又多............因為得單程路..........進同出嘅1大段馬路都喺嗰條單線行車.............所以入嚟同出番去.........架車都要避嚟避去.........友人要成日扭軚...........揚言唔會再嚟

3) 我聽食友提過呢度並唔喺真喺咁好味,叫我唔好期望太高...........友人們問點解咁想嚟............其實我都無明確原因.........只知好想嚟親自試吓佢嘅鮮奶製品同餐蛋麵..........試咗個心就唔會有件事未完掛住掛住咁

2 則留言:

  1. 深屈個餐蛋麵真係一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次只有食力試紅,綠豆沙......無試到餐蛋麵......希望可以再去!

      刪除