2021年6月30日 星期三

new hp notebook

jun 29, 2021 (tue).............舊嘅notebook用咗近7年.................喺時候要退役買過部新了

1) hp notebook (hk$5,999)
-model : hp15s-du3014tu
-購自 : 旺角panda technology & service ltd (由深水埗搬咗去旺角)
-購買日期 : jun 29, 2021 (tue)
-warranty : 1年

2) ms office 2019 pro plus licence (net hk$1,251)
-type : perpetual
-購自 : 旺角panda technology & service ltd (由深水埗搬咗去旺角)
-購買日期 : jun 29, 2021 (tue)
-include microsoft teams

3) sata iii to usb encloser (hk$80)
-購自 : 旺角panda technology & service ltd (由深水埗搬咗去旺角)
-購買日期 : jun 29, 2021 (tue)
-因為新嘅notebook hdd只得512gb.................所以店方建議keep番舊notebook嘅hdd (有1tb)..............早知部新notebook買夠1tb hdd啦!
-店方都建議我再另買1個external hdd back咗舊notebook嘅data因為個hdd已成7年.............會除時死..............到時要比$$$人先攞得番data

4) 贈品
-差d唔記得咗提.................買hp notebook................按道理喺entitle有3樣贈品 (hp backpack, hp wireless mouse, hp headset)..............不過店方話hp呢個promotion已出咗好耐..............剩番嘅贈品唔多.............暫時無貨..............所以宜家通常送1樣

我知道贈品要遲d再上嚟攞..............我無理佢...............我已經有個headset所以可以放棄贈品headset...............我最主要喺要有老鼠

終於~2 weeks後...............我攞到個hp backpack (又孭得幾舒服喎!)...............隻wireless老鼠喺店方自己抽咗隻打機用嘅牌子(佢仲未收到hp嗰隻)送比我


舊電腦棄置
店方有同我提過可試吓明愛.................問過做ngo嘅友人.............佢都喺介紹我check check明愛仲有無電腦回收計劃...................好彩仲有呀!...............明愛唔介意件電腦產品喺咪work都可以攞去~~~~

沒有留言:

張貼留言