2021年3月14日 星期日

雙3角石室, 禾映石林, 石天門

mar 6, 2021 (sat)..............同友人們去挑戰雙3角石室 (叠石窗) 同和映山................但大霧兼開始落雨...................所以完成咗雙3角石室就退

mar 13, 2021 (sat)..............同另1班友人們再去挑戰

*特別鳴謝友人們...................我借用咗山友嘅靚相*

路線 :  川龍 ~ 大帽山灰徑 ~ 相思林徑 ~ 小丑石 ~ 雙三角石室 (叠石窗) ~ 和映石林 (恐龍石, 巨蚌石[我作嘅], 孔雀石等) ~ 石天門 ~ 和宜合里 ~ 可風中學

時間 (mar 13) :  9:30am (川龍安記士多) <-- 嗰日好天,小巴站好多人............最後坐的士, 多謝~hk$62 - ~6:30pm (可風中學)..............~9 hrs

reference video : https://youtu.be/nsI8i5cQmEA <-- 由石天門走之後...............去咗另1舊石打咭...............於是順勢用咗另1條路落山 (應該難過video介紹嗰條).............無跟到video嘅落山路線

禾雀花
mar 6, 2021嗰日大霧到不得了!
mar 6, 2021大霧下嘅小丑石

天氣好嘅小丑石
呢個紅色膠袋+金色絲帶就喺雙3角石室嘅起點........................之後向左上方爬上去
好多人.......................排咗~1 hr
上落上層雙3角石室要踩人大肶, hahaha
因為好多人排.................總有人用唔同歪理想唔排 (eg佢只喺2個人,我哋人多過佢)..............我哋影影吓有班人話要路過,要通過石室
去另1度景點.............仲理直氣壯講條山路喺大家.............無理由因為影相阻住唔比佢哋過..............我哋同佢嘈................大佬你1班人走入嚟就入晒鏡..............要停咗唔影...............走又走得慢...............我哋影完出嚟仲比人誤會我哋扮路過..............打尖入石室影...............起勢咁鬧
巨蚌石 <-- 我作嘅
恐龍石
孔雀石
嗰日喺門口打咭嘅人多........................但真喺入嘅人就少...............好彩友人入先再比指示我

沒有留言:

張貼留言