2018年6月21日 星期四

又添落水裝備

又買喺因為又有潛水trip囉.................very simple.............hahaha~~~

1) weefine ring light 3000 (net hk$1,900)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-上次去完similan islands就知道1定要買外置打燈.................由於個人潛水技術問題..............我要買1種嵌上個housing度..........我唔得1手揸機.........1手拎電筒..............我要搵多隻手去抓住石頭固定自己
-我教練就喺用呢種.............方便.............操作又簡單

2) scubapro kid size bcd (net hk$2,500)
-購自 : 太平洋海洋活動中心
-有次同教練fun dive.............我只喺要租bcd..........之後佢話去太平洋...............買件平平地............就唔洗租啦嘛..............咁之後我有個dive trip..............計過租bcd嘅$$$$ ~都hk$6xx................喺香港租bcd............都要~hk$120/日.............潛多幾次..............都差唔多買到1件
-於是去咗太平洋走1趟.............佢話我好細粒...............童裝都啱.................於是就買咗件童裝囉~~~
-買埋呢件bcd.............我已買齊基本gear set..............唔洗再租


沒有留言:

張貼留言