2017年11月24日 星期五

表弟結婚了

oct 22, 2017 (sun)..............去坎表弟嗰餐..............恭喜晒!!...............我只食蔬菜嗰d~~~~~無特意要主人家幫我安排齋菜

最珍貴喺播細個時嘅相..............原來表弟1家都有唔少我family嘅童年相 (我哋2家住得好近)................估唔到我細細個已經眼bare bare,嘴喵喵,唔順超架播!!................好攪笑~~~唔怪得之.............大咗會黑面 (老闆都照黑..................所以我做唔到高層 <--因為我仲會駁嘴............hahaha)

2 則留言:

  1. Haha, 忍不住笑了~~~~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. yes,我覺得呢張最interesting…………捕捉到攪鬼嘅1刻…………可能當時我有嘢嬲緊~~~

      刪除