2017年10月25日 星期三

明星茶果店@元朗 - 糕點全面試


地址 : 元朗泰衡街2號地下B舖
電話 : -
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good



few visits
好耐以前幫襯過.................當時還在舊舖位...............最近發現佢搬咗.............宜家唔洗寄人離下.............有自己嘅舖位............真喺替佢高興

轉咗食vegan齋+盡少甜品之後............估唔到有日個腦飄來對茶果嘅思念.............而唔喺肉/海鮮............sep 2 (sat), 10 (sun) & 17 (sun), 2017.............共買咗 :

1) 眉豆茶果 (hk$6)
-眉豆味茶果喺我嘅top fav............可能細路嗰時.............間唔中食到廚藝好好嘅姑媽做嘅茶果..............佢只做呢隻味............所以我就習慣咗茶果要食眉豆味
-姑媽喺老1輩人..............所以調味都喺傳統手法.............即喺5香粉味出..............於是我最愛嘅眉豆茶果要有明顯嘅5香粉味............不過坊間買到嘅未必+5香粉..........就算+.........都未必出
-佢嘅質素同以前無變..............個皮軟淋中帶點煙韌..............個眉豆餡仍舊喺豆泥,又多.............甜中有鹹香...........味道自然..............如果5香粉味重手d更好

2) 豆沙茶果 (hk$6)
-正路嘅味道............我自己好少會揀豆沙味..............因為覺得比較boring

3) 綠豆茶果 (hk$6)
-未食過.............靚女介紹喺帶鹹香.............所以買嚟試吓
-的確好似食緊淨綠豆糉咁............鹹香味嚟自5香粉

4) 蘿蔔茶果 (hk$6)
-以前我已食過蘿蔔味.............not my cup of tea...............呢個喺買比友人嘅
-友人話個餡有埋蝦米................好似食緊蘿蔔糕咁..............佢話ok架

5) 黃糖砵仔糕 (hk$5)
-外形好對辦.........多豆.............中間軟心窩咗落去
-味道甜度不高........texture都對
-唯獨食唔到米味..............否則好perfect

6) 椰汁砵仔糕 (hk$5)
-我要求多豆............所以靚女喺廚房搵個多d豆嘅比我
-椰味溫和

7) 芝麻卷 (hk$12)
-靚女話喺新出產品...............大讚好味...........好1於試吓.............畢竟香港有得賣芝麻卷嘅地方唔多...........好食嘅碩果僅存
-個皮比較厚...........芝麻味唔算出...........但勝在自然…………甜度唔高............佢嘅甜味似乎嚟自中間嘅芝麻糖
-幸好texture唔喺粉感...........叫合格啦............未可叫好
-暫時............食過最好嘅芝麻卷喺長沙灣嘅大x館

8) 咸香介糕 (hk$6)
-我第1次見呢種糕..............所以買來1件試吓
-靚女話喺鹹香有甜
-比想像中moist..........味道喺ok.............有蔥花,有花生碎...............但我覺得有好輕輕輕輕嘅苦意

9) 雞屎藤 (hk$6)
-呢個喺坊間有點難搵...........我上1次買喺要去到粉嶺嘅鄉郊地方
-佢嘅花生喺打碎咗............混入雞屎藤內
-超煙韌..............有花點力拉1粒出嚟............咬下都喺軟嘅............有點草味...........甜度適中
-如果可以濃多d出到個草甘味更好
-估唔到little monster會鍾意食...............仲叫我下次再買


後記
1) 宜家有個年青靚女做樓面.............都幾sweet...........又nice,有問必答..........又識介紹產品

2) 買咗3次............已試晒我有興趣嗰d (都好extensive吓)...............糯米磁, 甜介糕,小丸子我就無嘜興趣

3) 行去明星途中...............遇到1隻藥房貓外遊.............不過佢聞過我隻手指後................無興趣同我玩 :(

**4) oct 22, 2017 (sun) update : 今日發現佢有宇治砵仔糕 (hk$6)..............所以買1個嚟食吓.............抹茶味溫和,都ok嘅

**5) dec 10, 2017 (sun) update : 今日遇到馬蹄糕 (hk$7)............有次見個客特意嚟買 (但無貨)..........就要1件...........餓得滯..........幾有片糖香甜味...........馬蹄粒爽...........粗切...........靚女同我講..........如擺多陣凍d...........會彈口d.........宜家嘅texture都唔錯...........微彈~~

**6) 有次難得遇上主子.............今次佢心情好d............比我摸吓.............自從店舖貓比人告襲擊之後.............店主都會做d disclaimer..............我發現主人頸上多咗個牌

**5) apr 18, 2019 (thu) update : 今日發現佢有新嘢..............買咗1件椰汁馬豆糕 (hk$10)............個大菜部份剛好..............膠性唔重...........滑...........但椰汁唔夠香...............可以的


沒有留言:

張貼留言