2018年1月22日 星期一

moalboal fun dive (dec 23 - 27, 2017)/ day 3

day 3行程 - dec 25, 2017 (mon)


早餐
我只可配搭出1款早餐.............同琴日1樣..............所以無影~~~~

**琴日潛友唔喺唔食菠蘿…………就唔食芒果…………攪到我食埋佢哋嗰份…………可能喺食多咗菠蘿同芒果…………1早就痾咗5次 (唔喺瀉)…………好彩開始潛時就無事**


#4 dive point - dolphin house
今日天氣完全走出咗陰霾.................好好陽光

start time 9:53am..............潛咗53 mins...............最深去到27.5m............上嚟仲有70 bar氣剩


#5 dive point - kassai point
start time 11:36am..............潛咗49 mins...............最深去到22.6m............上嚟仲有80 bar氣剩
**呢個dive..................我隻潛水錶響咗好多次...............完咗呢個dive之後................我隻錶鎖咗..............要鎖足48 hrs................我當時唔知呢個dive我做錯咗d咩...............之後嘅dive我只睇到我潛到幾深同潛咗幾耐

因為我無深入過read隻錶嘅full manual..............我其實好多function/ info都唔知點撳出嚟..................所以我唔知衰咩...................番嚟之後..............我download番suunto嘅manual..............後來我再去潛水舖添裝備................好彩個staff都熟我隻錶個model...............佢check check check我個dive log....................佢話你應該超咗個no decompression limit.................之後又無跟隻錶指示做強制decompression stop...............佢唯有鎖錶 (48 hrs)令你aware..............唔好再潛....................當然我無理到...............仲潛咗#6,7,8,9 dives**

lunch
今次同大家溝通清楚.................喺沖沖身就去食飯...............但我1個人.................都喺唔夠1家3口嘅family快.............點解我咁慢嘅???


#6 dive point - sardine
要求再嚟多次睇沙甸…………希望可以比沙甸球包圍喺中間

start time 3:33pm..............潛咗50 mins...............最深去到19.4m............上嚟仲有70 bar氣剩


黃昏
雖然呢幾日都無遇到令人wow嘅黃昏.....................但起碼呢幾日天氣晴


#7 dive point - talisay
上到船先知教練放棄唔潛................佢之前又話當呢個nite dive喺同我上埋a仔嗰個nite dive............突然withdraw...........咁我個nite dive咪要等到出年summer喺香港補比我?.............點會咁拖住人個aow唔complete架!!!

start time 6:27pm..............潛咗43 mins...............最深去到13.3m............上嚟仲有?? bar氣剩..............因為另1潛友唔潛..............所以佢借咗支torch比我.............唔洗同dive centre租


dinner
今晚揀食海鮮..............每人1,200 peso............咁食海鮮抵過食火鍋啦...............大家價$$$$差唔多~~~~又破咗少少戒............我都只喺每樣食咗1件............無食足1個人嘅份量~~~

 大草蜢都走嚟

沒有留言:

張貼留言