2017年8月19日 星期六

永順食店@元朗 - 沙嗲牛麵讚


地址 : 元朗安寧路2號冠煌樓地下 (泰利街口入)
電話 : 24747074
消費 : hk$50/ head
純個人評價 : good



因為食友嘅 fb post讚佢個沙嗲牛...............所以jun 25, 2017 (sun)嚟early lunch.............共叫咗 :

1) 熱檸水 (hk$14)

2) 沙嗲牛肉麵 (hk$26)
-終於可以同長沙灣新x嘅沙嗲牛比較吓
-因為多人 (我只喺排咗幾個~10 mins).........所以落單時已知要等吓
-我無order到蟹皇麵,丁麵對我嚟講已經足夠
-先試湯底,香沙嗲味,味濃,但未至於鹹,起碼比新x煮得認真,唔喺清水底,沙嗲牛連汁匹落兜麵度,靠自己撈均佢
-d牛肉都嫩滑
-麵質無煮淋到
-果然喺有質素..................不過個沙嗲個味道始終帶惹味,唔多自然..................之後要補水飲....................所以偶意食吓好了

3) 炸豬扒 (hk$10)
-個胃仲有空間,所以叫埋具人氣嘅炸豬扒
-唔洗等好耐,因為亞姐同我jump queue.............比咗我先
-真喺熱辣辣燙嘴
-入口唔算油,豬扒有肉質,唔算嫩,亦唔鞋
-唯獨batter痴唔住塊豬扒,頗為分離
-味道喺ok嘅


後記
1) 呢度出咗名要排好耐隊.........幸好揀來11點多嚟,排咗10分鐘到.........安排坐隔離舖.........座位當然有點迫啦

沒有留言:

張貼留言