2017年2月19日 星期日

入口店零食 入吓貨

dec 16, 2016 (fri)經過............. 除咗買吓未食過嘅零食外................重點喺搵到曾拌麵 :



1) 長腳蟹餅 (hk$13)
-前日先喺灣仔築地山貴度見到有得賣............當然貴d啦!
-呢度有散賣裝..........買1包嚟試吓
-鹹甜味balance得唔喺咁好..............甜味有點假..........麻麻哋

2) calbee清湯味薯片 (會員價hk$10)
-呢個鹹度無over............鹹甜味精味balance得just rite..........又幾好味
-友人們都讚好味

3) 胡麻醬香味曾拌撈麵 (會員價hk$39.9)
-上次去台北...........搵唔到地舖有得賣............竟然比我喺香港嘅零食店仔搵到............即刻買
-1包4個
-喺粗麵嚟.............教你煮5分鐘...........但想要挺身d嘅我...........只喺煮咗4分鐘多d
-2包dressing喺甜豉油醬...............同胡麻醬.............花生味好香濃
-預喺撈麵食法,所以如果唔想我咁齋............就可以煮條菜/+片肉

**4) dec 27, 2016 (tue) update :  香蔥椒麻味曾伴麵 (會員價hk$39.9)
-當我食第2包時 (5個月後先食).............倒咗個醬油汁之後...........發現有點膠味............所以另外嘅2包我都放棄咗2包醬油









沒有留言:

張貼留言