2016年2月11日 星期四

Levain Bakery@soho - 失望皇帝批


地址 : 上環鴨巴甸街35號元創方Hollywood 1樓H105號舖
電話  : 2559 0889
website : http://www.levain-bakery.com/
消費 : hk$72/head
純個人評價 : fair

















jan 10, 2016 (sun)...............趁仲有皇帝批食.............睇show前來lunch............叫咗 :

1) galette des rois set (hk$45 + $10)
-今年想食皇帝批嘅心癮好大.................於是喺fb check到呢間有得食..............所以來1趟
-其實我喺fb見到有人寫嫌佢個面燶咗d,有點burnt taste..............而個餡唔夠甜, offset唔到表面帶嚟嘅burnt味
-但我都要親自嚟試吓
-我今日呢個burnt味唔明顯................好輕微...............不過我覺得個餡最大問題............偏乾身又過份少甜.............完全無feel
-同我理想嘅味道相差甚遠...............我食過好味嘅皇帝批!..............我真喺有食過~~~~
-4年前中環piexxx食過1個激讚.............impeccable..............食咗呢個未能滿足嘅貨色後..............我有癲到email比piexxx問今年有無出.............不過sorry,今年佢唔整
-叫咗杯genmai cha

2) tomato & cheese roll (hk$17)
-再試埋佢d麵包...............因食友讚過佢哋嘅麵包
-要求heat up番佢.............店員端上來時,都問我唔夠熱嘅話............佢可以拎去+熱
-個麵包喺軟熟,發得好鬆............夠moist.............亦有麵粉香
-ok的


後記
1) 店內環境

2) 我知佢哋有bakery class教人整麵包

沒有留言:

張貼留言