2015年8月3日 星期一

巨浪大切海苔,辣味薯條仔

宜家唔同零食店開到100花齊放............屋企附近1條街連住3間零食店............. 好似驚你買唔到咁...............我自從喺1次外遊番嚟..............就多咗舖零食癮..............我日日都行呢條街返屋企..............唔入第1間.............都好難忍得住唔入第2間

而我發現我好鍾意食薯片................所以今次試吓呢個牌子..........有2款吸引嘅味道..............2小包優惠價................共hk$11

我第1次食呢個牌子.............見喺海苔味辣味都幾吸引...............所以買嚟試吓........佢都幾有薯味...........油炸感唔重............脆脆哋............痴住d紫菜碎..........都幾好味............好快比我食晒.........無分到比屋企人食.............hehe

之後再開埋呢包............通常d薯片話辣.............其實1d都唔辣..............呢個連我都接受到...........不過惹味過海苔味就真嘅...........都好味




沒有留言:

張貼留言