2015年5月25日 星期一

黑龍@灣仔 - 牛筋沾麵好d

黑龍

地址 : 灣仔汕頭街29號地舖
電話 : 2217 6883
總店 : 日本沖繩
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間























2 visits
apr 27 (mon) & 30 (thu), 15.......共叫咗 :

1) 牛筋black沾麵 (hk$98)
-我唔記得個麵揀咗熱/冷..............有tick到青蔥同洋蔥
-menu上嘅沾麵無得揀texture.............所以我特別要求要硬身...............無耐另1店員走來同我解釋如要硬身.............出嚟恐妨會硬到入唔到口............我話ok我跟你哋嘅standard啦
-店員會建議你+入mackerel蒜粉
-湯底當然濃味啦.............但又未至於好鹹.............唔洗溝淡佢
-裡面有幾舊粗身嘅牛筋,入味,腍又帶有彈性............富有骨膠原............坊間好似都幾少有牛筋嘅拉麵/沾麵...........幾特別
-有1片厚切叉燒,肉質鬆腍,調味適中.............隻蛋都橙紅溏心
-個麵雖然唔喺挺身嗰隻............但就喺幾煙韌,有彈性...........所以都不錯

-之後當你食完之後.............店員會主動幫你+個清湯......................可以飲埋個湯

2) 黑龍豚骨拉麵 (hk$88)
-佢得3樣嘢............第2次嚟就試埋拉麵
-當然揀咗硬身,regular辣醬,有青蔥,但唔要洋蔥
-有2片叉燒,紫菜,筍片
-呢種直麵唔喺我杯茶...........2來點都唔會硬到我想要嘅質感
-湯底好濃味,微"杰"身............但可惜濃味得嚟唔喺鮮/惹味............可能只喺純豬肉來淆的吧?.............儍豬豬嘅我又唔記得自斟清湯嚟溝淡d............唯有食到最後先記得
-唔好睇小小嘅1 pat辣醬............撈均後............對我嚟講都小辣吓
-整體味道not for my liking


後記
1) 店內環境

2) 服務喺好好架............做唔到我嘅要求........都會盡快同我耐心解釋............我第1次食完,唔記得攞番掛喺牆上嘅jacket..............好彩我仲排緊隊比$$$$............佢即刻拎番比我

3) 攞咭片時...........先知道同香港仔間政喺under同1 group

4) 之前去沖繩時,無留意呢間麵店...........不過沖繩主流唔喺食呢種麵

沒有留言:

張貼留言