2015年3月31日 星期二

陳勤記鹵鵝飯店@上環 - 米豬蓮乜星?

陳勤記鹵鵝飯店

地址 : 上環皇后大道西11號地舖
電話 : 2858 0033
消費 : hk$160/head (ie total hk$320)
純個人評價 : fair























mar 8, 15 (sun)................我同友人都無嘜點食過lunch............佢提議去呢間..............咁啱我又未去過...................叫咗 :

1) 下午茶餐 (hk$40)
-揀咗潮州撈麵+凍檸茶
-我未食過潮州撈麵.....喺有魚蛋,魚餃,肉碎,芝麻醬和浙醋..........而友人就由細幫襯到大...........不過佢都有4-5年無嚟過
-醋味唔重手.......醬亦唔算多,撈均後.........只可以薄蓋粗麵條
-我覺得ok啦........友人講番以前唔喺咁.........醬多到成碗"杰"撻撻.........醋味亦出.........宜家同以前喺2回事

2) 滷水鵝片肉 (hk$158)
-佢無特別分鵝片同鵝件 (ie有骨)
-因為佢上面就喺鵝片.......下面喺小小鵝件........再下面喺豆腐
-肉質軟身........只喺滷水味唔夠香濃.......比較溫和輕手
-價$$$$亦幾貴吓
-友人於是介紹我去西營盤水街嘅金x潮洲飯店

3) 沙嗲牛肉炒河粉 (hk$68)
-友人嘅摰愛
-味道好鹹吓.......我挾咗2 rounds.......其餘由友人包辦
-友人話沙嗲直頭無香氣啦.........同以前又喺2回事


後記
1) 我以前未嚟過............味道對我嚟講只喺中規中矩.........但肯定吸引唔到我再嚟..........點解可以攞星........?_?........super doubted.........或者我叫錯晒啦.........友人嘅落差比較大 (有以前做比較)........佢直頭話blacklisted

2) 我哋呢個下午茶比較豪

沒有留言:

張貼留言