2015年3月2日 星期一

東興食品公司@西環 - 出名丸餃

東興食品公司

地址 : 西環北街35號
電話 : n/a
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good























2 visits
之前見有人排隊,已好好奇........問咗西區之友先知咁出名........以前貪曾都有去幫襯..........feb 9 (mon) & 11 (wed), 15來......................共買咗 :

1) 手製皮餃 (hk$??)
-每斤hk$84........我買咗4粒
-個皮幾真材實料,淥完之後沒有變成1/2透明,入口亦無滑lu lu嘅膠感
-餡料夠味道
-好味呢,可惜唔冰得.........友人建議我買來就要即刻食晒佢

2) 頂級魚蛋 (hk$??)
-每斤hk$84........我買咗5粒
-魚皮餃同魚蛋共hk$28
-友人建議我買最top grade的
-彈牙兼有魚味
-gd
-我淥咗個粉同菜伴嚟食.........我唔識煮個湯,唯有用屋企有嘅冬蔭公即食麵嗰包味粉..........其實中式湯底match d

3) 牛根丸 (hk$40)
-每斤hk$84........我買咗1/2斤
-呢個冰得,所以我可以買多d
-牛筋明顯,口感彈,竟混咗中芹粒...........牛味溫和,但如果食到多中芹粒嘅話,就會將牛味蓋過了
-我試過炒同淥,都喺淥出嚟,牛味出d

4) 超級墨丸 (hk$40)
-每斤hk$88........我買咗1/2斤
-呢個都冰得
-友人都喺建議我買最top grade的
-口感上無牛筋丸,魚蛋咁彈.........腍番些少,有馬蹄粒.......有時會爽爽哋...........亦有少少墨魚肉
-同樣都喺淥嘅墨丸味出d

5) 魚片頭 (hk$15)
-每斤hk$60........我買咗4兩
-人手切成,所以每個batch嘅大細會有少少唔同
-無諗過咁油.........回到家,見滲出黃色嘅油沾滿個膠袋,好得人驚.........尤其淥番熱佢.........d水泛滿油面........所以下次我都唔會買
-片頭都喺出街食,唔好自已煮..........見過都嚇怕

6) 炸魚皮-小包 (hk$12)
-小小哋,買1包食吓
-比較薄身,很鬆脆........袋底嘅魚皮痴滿鹽粒......所以會好鹹
-除此之外,喺有水準嘅炸魚皮


後記
1) 早去就排少d............如果天氣凍d..........多人打邊爐........更有機會賣晒添~~~~~下次要試埋魚扎同鮮牛丸

2) 營業時間

3) 友人話佢嘅牆上應該貼有同貪曾合照張相..........sorry..........佢門面咩標貼都無..........比我都meet咗佢啦..........你估好似老彭咁有reputation就貼出嚟啫!

4) mar 12, 2015我去咗買埋魚扎同鮮牛丸 (@hk$84/斤).........估唔到魚扎原來都幾多油.......唔怪之得咁有麻油香啦.......我覺得牛丸比牛筋丸好........彈牙又有牛味

**5) nov 8, 2015 update : 友人喺飯局講話喺今年追月時燒過佢嘅墨魚丸, 魚蛋同牛筋丸.............繼後再打埋邊邊..............話味道大跌~50%..............wow............唔喺呀嘛!!!............咁大鑊!!!!.........我好遲先識得食佢咋喎..............咁好味都唔比我食耐d?

另1友人覺得我洗唔洗咁激動呀!.........緊喺啦,你嘆咗廿幾30年好嘢.........我食咗10次都唔知有無!!!!

我要搵次ver ver佢先**


沒有留言:

張貼留言