2014年10月20日 星期一

Cedele@上環 - best veggie burger

moved

Cedele

地址 : 上環德輔道中199號無限極廣場地下G08號舖
電話 : 2581 0808
website : www.cedeledepot.com
總店 : 新+坡
消費 : hk$125/ head
純個人評價 : vey good


nth visit
sep 11, 14 (thu)ot完食個nice dinner先回家.........叫咗 :

1) beetroot avocado burger (hk$110)
-homemade beetroot patty, mushrooms, avocado, chili jam, mayonnaise, lettuce, tomato
-店方建議配spinach bap包
-呢款burger我第1次喺佢嘅新+坡總店食.........覺得好好味..........尤其只得veggi材料
-所以叫來回味吓
-個包幾高大吓,個包幾暖熱吓...........我最關心個包熱唔熱...........hahaha.........有點香草味,鬆軟
-個patty喺由紅菜頭所做...........無添+其他材料........除咗麵粉之類令佢搓埋1糰
-有好大隻portabello,厚番茄片, 生菜,有mayonnaise醬同牛油果醬........小小辣
-全個包都好flavorful......又juicy又暖熱..........只喺牛油果醬同番茄片喺凍d啫........好好味
-仲有1小堆沙律菜.......有balsamic vinegar sauce
-食完覺得自己very green.........XDD


後記
1) 呢個包我上次去新+坡店食過的..........香港嘅execution都喺好好

4 則留言:

  1. 我曾經都想去食佢既甜品...不過聽聞一般般

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過佢好幾款甜品........有部份都唔錯~~~~

      刪除
  2. HIHI~! 好吸引呀!!!!!!!
    有我喜歡O既牛油果同紅菜頭!!!!

    BTW, 我O係好友BLOG 加唔到你 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個包你真喺要去試吓......v tasty
      好友blog呢樣嘢......你慢慢攪:p

      刪除